Translate

2013. április 14., vasárnap

Hát akkor: MEDVEHAGYMA!!!



Na. Végre eljutottam medvehagymát szedni. A hétvégén sok helyen hirdettek medvehagyma fesztivált. Bár közelebb is mehettem volna, most Bakonybélre esett a választás. Persze jó turistához méltóan nem tudtam merre is kellene elindulni a medvehagyma lelőhelyhez, ezért a faluban kérdezősködtem. Valahogy a temető mellett kötöttem ki, ahol helyes falusi emberek útba is igazítottak. A temetőn keresztül egy "paraszt ösvényen" keresztül volt a legrövidebb, a segítőm szerint, aki mellesleg a temető gondozója lehetett, és a korai óra ellenére, egy kis alkohol felhőbe burkolózott. De jófej volt az öreglány, szóval örök hála és köszönet neki azért hogy a medvehagyma természetes élőhelyéhez eljuthattam :) Szóval a jótanács: a parasztösvényen keresztül, a posványoson át (beceneve: halastó), mindig balra. 

A parasztösvény.

Szártalan kankalin.

Útközben találkoztunk egy öregúrral, aki egy álcázott marketing ügynök volt, mert mint kiderült, az unokája kiadványát árulta (amiből vettünk is).
"De nem az apeh-től vannak ugye?"

Gerence

És ez mind medvehagyma.

És ez is.

Ez nem, de azért szép.

Vérontófű

Odvas keltike

Medvehagyma 



 Nő, mint a dudva.

 Relax

Csak ezzel az egy betyárral találkoztam.

A békák szerelmi fészke.

All you need is love... 

 Víz alatti torna.


 DE
:)

Az eredeti.

Borostyán-kút




 Kápolna, régen remete-lak



Furcsa arcú fa.

Szent Gellért és a szarvasborjú

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése